Er du i tvivl om, hvordan selvklæbende folie kan bidrage positivt til at skabe opmærksomhed omkring dit brand – så læs med her. Selvklæbende folie bruges ofte af erhverv, der ønsker at øge synligheden af deres brand. Det kan både være på køretøjer, på butiksvinduer og i virksomheden som dekoration.

Selvklæbende folie er en nem og billig løsning, der gør, at forbipasserende, kunder og andre personer lægger mærke til din virksomhed.

Mange funktioner med selvklæbende folie

Folie har mange forskellige funktioner, fordi du kan bruge det på et hav af forskellige måder. Du kan f.eks. bestille folie til en bestemt opgave f.eks. som logo på dine køretøjer. Du kan også bruge det til at skabe awareness omkring din fysiske lokation. Her kan foliet bruges både til markedsføring og til at afdække ruder, hvor man ønsker bedre afskærmning.

Sådan påsætter du bedst selvklæbende folie

For det første er det vigtigt, at du har målt foliet, så det passer til overfladen. På den rene overflade placerer du forsigtigt foliet, efter du har revet noget af bagbeklædningspapiret af. Sørg for at sæt foliet på og trække ned over foliet med en skraber, så du undgår luftbobler.

Du kan også fugte overfladen først med vand og lidt opvaskemiddel, så du kan omplacere foliet, hvis du ikke rammer plet i første omgang.